Tillbaka i Sverige igen och den verkliga vintern. Alltså det var inte kul att säga adios Mallorca denna gång och åka till kalla och gråa Sverige. Man kan inte annat än småle när vi sa på Mallorca att det blivit lite kyligare….jag pratar 17 grader 😊. Fick ta på en tröja och det kröp ner mot 9 grader på natten, snacka om att vänja sig vid temperaturer.
Det var ju rena sommaren jämfört med vad som väntade oss här. Hur kul var det att landa till 0gradigt och blåst och kolsvart vid 5. Höll på att frysa rejält med tröja och tjockare schal om axlarna 😂. Nää dunjacka, mössa och vantar är som gäller när det är sådant här väder som möter en. 









