Ta en hotellnatt i sin stad
Så trevligt det blev med en middag i Göteborg med gamla kolleger från Danmark och Norge. För ett tag sedan bokade vi en hotellnatt på Hotel Royal i Göteborg mellan lördag och söndag. Denna helgen skulle vi träffa gamla SAS kolleger från Oslo och Köpenhamn och ta en middag i Göteborg som faktiskt ligger mitt emellan. En hotellnatt i sin stad..det var faktiskt första gången…..lyxigt och trevligt.









