Solig fika
Vilken underbar höstdag det blev igår med solig fika utomhus! Passade igen på att träffa barnbarn o mammaledig dotter för att gå runt en stund i stan och passa på att ta en gofika ute i solen. Det var faktiskt en hel del människor som njöt i solen. Fånga stunden och dagen!

Det där med fotografering av folk som rör sig och blir suddiga och allt vad det var det var verkligen ingen lätt uppgift. Tänkte väl att någon av mina bilder skulle bli bra …..men NOT. Får nog plugga på lite mer och göra nytt försök på söndag 🤓. Som sagt det är en hel vetenskap detta med fotografering men vem har sagt att det är lätt.
Passade på att ta lite bilder på dottern och lillen så klart och blev riktigt nöjd med denna bilden. Det blev även lille C:s pappa han gillade verkligen bilden. Det förstår jag, vilken fin liten familj han har 💕 Fortsätt läsa ”Solig fika, fotografering, musslor till fredagen”















